niedziela, 26 stycznia 2014

Spam/Polecane blogi

Chyba wiecie co robić kochani ;*
Dajcie link to swoich opowiadań o tutututututu w komentarzach XD ♥
Pozdrawiam :*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kliknij w zaznaczone słowo, a pojawisz się na danym blogu! XD


1. Nastolatka robiąca czarujące szablony! Jej piękne dzieła możecie zobaczyć TU! Jeżeli chcesz, aby to właśnie twój blog był najlepszy wejdź! Moim zdaniem dziewczyna ma talent i wie co robić ;) Graphic Section Serdecznie Zapraszam!


2. Kolejny młody talent pisarski! Opowiadanie ma już 2 części! W rozdziałach często coś się dzieje! Sądzę, że atutem rozdziałów są piękne cytaty dobrane do akcji! Jednym słowem ujmując:  SuperMegaZejebiste opowiadanie! XD hahah. Z całego serca zapraszam: HISTORIA 1D BY EVIXXA


3. Widzieliście kiedyś Harrego w roli przystojnego nauczyciela? Nie?! No to przekonacie się jakie ciekawe historie przeżywa mała Rose oraz intrygujący mężczyzna. Ten blog jest znajduje się w 15 moich ulubionych blogów! Nie pożałujecie! KLIK KLIK KLIK KLIK  ♥ Do tego autora piszące to wspaniałe opowiadanie ma do zaoferowania kilka innych ciekawych fanfiction!


4. Nastoletnia dziewczyna po uszy zakochana w najlepszym ciachu w szkole - Harrym Stylesie. Chłopak dobrze wiedział o tym, że jego adoratorką jest Layla, lecz nie zwracał na nią uwagi. Pewnego dnia dziewczyna wyjeżdża do innego miasta, a nawet na inny kontynent! Chciała zacząć wszystko od nowa, lecz znów zobaczyła te jego piękne, zielone oczy..

.Tłumaczenie świetnego opowiadania TAKEN!
Polecam! Najlepsze tłumaczenie jakie czytałam!

5. Moja przyjaciółka, która tłumaczy TAKEN  robi też wspaniałe zwiastuny/filmiki. Nie wierzycie? Spójrzcie np. na ZWIASTUN DO DARK VEGAS. No nieźle...Co nie? :D


Napiszcie do niej na TT @dawaj_szmal !

6.
6. Widzicie tego przystojniaka po prawej? Fajny... Jest on jednym z bohaterów opowiadania TRUDNY WYBÓR  Piękne opowiadanie...Kurde...Obiecałam sobie, ze zacznę się uczyć, a nie czytać tak zajebiste opowiadania XD Po prostu...wkręciłam się i z niecierpliwością czekam na następne rozdziały... Seredzeni polecam, bo...jest co polecać.
"Obróciła się i dopiero wtedy dostrzegła jego. Zapragnęła patrzeć na
 niego godzinami, lecz nagle przestała. Do pokoju wszedł ktoś jeszcze. 

II rozdział o poświęceniu, miłości i namiętności. Zapraszam wszystkie miłośniczki Nowego Yorku i Matta Bomera."


7."W autobusie można poznać wiele osób. (...) Tymczasem w jednym z autobusów linii piętnaści, jechała młoda dziewczyna. Ubrana na galowo, w myślach odliczała przeklęte minuty. Minuty, które przybliżały ją do nieznanego. Tak, bardzo pragnęła, aby wszystko było dobrze. Już w wakacje zamknęła książkę, o nazwie „przeszłość”, teraz chciała ją wyrzucić, i zapomnieć, że w ogóle istniała."
Pierwsze słowa opowiadania WYSTARCZY ZAPOMNIEĆ O TYM CO BYŁO intrygują, powodują, że pragnę czytać tę historie. Fabuła bardzo ciekawa. Gorąco polecam w tak zimne dni :) ♥



28 komentarzy:

  1. 1d-historia-by-evixxa.blogspot.com
    cholera nie mam pojęcia po co go tu wstawiam jak go czytasz ale #okey. heheheh, a btw kiedy rozdziałek? :3 // Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jeśli szukasz dla siebie nowego szablonu, zapraszam do siebie! Możesz pobierać szablony wolne bądź składać zamówienia. Przede wszystkim jednak zapoznaj się z regulaminem. Dopiero zaczynam z tym blogiem, jednak byłoby mi bardzo miło gdybyś chociaż weszła i oceniła moje prace. Jeśli nie jesteś zainteresowana nowym szablonem, może znasz kogoś, kto jest zainteresowany? Będę wdzięczna za wszelką pomoc w rozpowszechnianiu bloga. Przepraszam za spam, ale mam nadzieję, że zrozumiesz.

    www.graphic--section.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej kochana... ale słodzisz xD dziękuję bardzo ;* Aww ty Zły Kocie ubóstwiam cię! Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog został pomyślnie dodany do Ministerstwa :)
    Proszę o dodanie linku/buttonu.
    Pozdrawiam,
    Jesse xx
    [ministerstwo-ff-o-one-direction]

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja nie będę gorsza XDD a co? też sie polecę XDD

    zapraszam!

    http://taken-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie polecam Wam mojego bloga:

    Siostra wychyliła się zza kuchni i pomaszerowała uradowana w stronę pokoju siostry. O nie! tylko nie to! W oczach Clo można było zauważyć dwie iskierki, które tliły się niczym ogień. Wszystko było jasne, oczy jej siostry już kiedyś się tak świeciły, kiedy poznała Roberts'a, potem, kiedy się rozstali, przez miesiąc płakała w swoim pokoju.
    - Tyko nie mów,że...
    - No co? - przewróciła zawiadacko oczami. - Poznałam kogoś, ale wiesz? Jest niesamowity!
    ***
    Obróciła się i dopiero wtedy dostrzegła jego. Zapragnęła patrzeć na niego godzinami, lecz nagle przestała. Do pokoju wszedł ktoś jeszcze.

    II rozdział o poświęceniu, miłości i namiętności. Zapraszam wszystkie miłośniczki Nowego Yorku i Matta Bomera.
    http://trudny-wybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAPRASZAM NA NOWY 4 ROZDZIAŁ
    http://black--is--beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Twój blog do Liebster Awards:* Zapraszam do odpowiedzenia na pytania http://black--is--beauty.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Link: http://zaynmalik-forbiddenlove.blogspot.com/
    Bohaterowie pierwszoplanowi: Annabel Styles, Zayn Malik, Harry Styles;
    Ostrzeżenia: Zachowania bohaterów nie odzwierciedlają ich w rzeczywistości.
    Fabuła: Osiemnastoletnia Annabel Styles jest uczennicą liceum w Holmes Chapel, w którym zamieszkuje wraz z starszym bratem Harrym. Osierocone rodzeństwo boryka się z codziennymi trudnościami, większość czasu spędzając poza domem. W szkole Annabel należy do grupy kujonów i kozłów ofiarnych. Opinia rówieśników nie przeszkadza jej w spełnianiu swoich ukrytych pragnień i marzeń. Pewnego dnia w życiu Stylesów pojawia się nieznany dziewczynie mężczyzna- dawny przyjaciel Harrego. Przeprowadza się do Holmes Chapel odnawiając kontakt z chłopakiem. Ów Mulat wkracza na prywatną drogę Annabel, na której nikt wcześniej nie postawił żadnego kroku. Czy zakazane uczucie to dopiero początek kłopotów? Bez wątpienia.
    Zapraszam do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie na 5 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uciec przed przeszłością nie jest łatwo. Szczególnie, jeśli kryjemy w niej wiele mrocznych sekretów. Teraz, gdy wszystko zaczęło się układać, a, Melanie, odzyskała swoje dawne, piękne życie, tajemnice przeszłości wracają. Czy poradzi sobie z problemami, które na nią czekają? Czy może jednak się podda?
    Opowiadanie z udziałem Liama Payne'a i Zayna Malika!
    Zapraszam na www.ostatnie-spojrzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie zapraszamy na bloga z opowiadaniem o One Direction. Leonie przeprowadza się do Londynu, czy zaaklimatyzuje się w nowym otoczeniu i szkole? Co się stanie, kiedy na swojej drodze spotka nieodpowiedniego chłopaka? Historia nietypowej miłości, ale również wielu problemów. Fabuła dająca do myślenia - po prostu o życiu i ludzkich problemach. ZAPRASZAMY!

    i-wanna-hold-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam :)

    Veronica traci swojego brata w wypadku samochodowym. Za wszelką cenę chce odnaleźć osobę, której zostało przeszczepione jego serce.

    http://searching-for-my-brothers-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszamy na prolog nowego opowiadania o Alison i Harrym Stylesie www.be-with-me-baby.blogspot.com Liczymy na szczerą opinie. Pozdrawiamy Eve;* i Dośka
    "Od zawsze byłam żywiołową, ciekawą świata i odważną osobą, rzadko kiedy odczuwałam strach, a tym bardziej ukazywałam go, ale teraz wszystko się zmieniło, być może pokazanie prawdziwych emocji będzie dla mnie jak zbawienie, które mnie uratuje? Które pozwoli mi powrócić do tego co było kilka miesięcy temu, gdy nie czułam się śledzona na każdym kroku, kiedy to nie dostawałam pogróżek w smsach, bądź mailach, gdy na koncertach czułam się swobodnie, robiłam to co kocham, a nie rozglądałam się na wszystkie strony świata. Jedno jest pewne, to dopiero początek gry, w której przetrwa najsilniejszy."

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie tak sobie przeglądałam komentarze pod postami i wpadłam na twój, w którym pisałaś, że bardzo cię zaciekawiło moje opowiadanie >>http://aflame-fanfiction.blogspot.com/<< Nie wiem czy dalej je czytasz, ale jeśli tak to bardzo się cieszę:)
    Proszę odpowiedz mi, bo strasznie mnie to męczy. Czytasz je jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy marzy o wyrwaniu się z szarej rzeczywistości, ale czy starczy nam na to odwagi?
    Dwudziestoletnia Helena Górska przejmuje kontrolę nad swoim życiem i nie informując nikogo decyduje się na wyjazd do Londynu. Tylko czy aby na pewno była to wyłącznie jej decyzja?
    Podczas gdy dziewczyna walczy o swoje istnienie na ziemi, dwa nie tak odległe światy – świętych i potępionych – toczą wojnę o Boskie królestwo. Nie zawahają się użyć nawet najbardziej podstępnych sztuczek.
    Kto zwycięży? Jaką rolę odegra młoda kobieta i jak poradzi sobie z Harry'm i Niallem jako podopiecznymi?

    Falling Inside The Black

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHAM *__*
    zapraszam do mnie nna nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://the-darkness-of-the-mind.blogspot.com/

    Opis: Historia opowiada o młodziutkiej Alison, która spotkała Harry'ego Styles'a podczas wizyty w klubie. Chłopak uważany za niebezpiecznego - spija młodą dziewczynę i zaciąga do domu. Dziewczyna nieświadomie oddaje mu się, co skutkuje zajściem w ciążę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Brunetka szła przed siebie, mimo panującej ciemności. Czuła zimno, które ogarniało jej drobne ciało, a zmęczenie nie dawało o sobie zapomnieć. Zauważyła, że chłopak idzie za nią, ale jej upartość i duma nie pozwalały na powrót."
    http://lifedreamscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. W jej śnie jest on...Miał ją uratować a on mówi jej,że nie teraz?Co to ma znaczyć?

    Demi ma 17 lat.Jest bogata,ładna miła.Ma wielu przyjaciół.
    Wszystko jest kolorowe.Dopóki nie zjawiają się oni w jej szkole.Życie wywraca się jej do góry nogami.Uczucie,jest za silne by mogła je ukryć..
    Później stają,się kłótnie i kłamstwa...

    Demi jest lubiana,ładna i miła.Jej życie jest kolorowe dopóki nie zjawią się oni...W jej szkole.Jako uczniowie.Jednego z nich będzie darzyć niezwykłym uczuciem..

    http://marzeniamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. http://i-got-my-eyes-on-you.blogspot.com/2014/01/prolog.html wszystkiego dowiecie się w prologu :D (Harry Styles ff)

    OdpowiedzUsuń
  22. Złość,smutek,żal uczestniczą w życiu Laury.
    Ma jego dosyć więc się wyprowadza do Londynu...tam gdzie się urodziła..
    W Londynie poznaję ich..
    Życie jej się zmienia na dobre i na złe..
    Ale,żeby wszystko było wspaniałe trzeba się nacierpieć?..

    Zapraszam :
    http://tylkotymnieznasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam !
    Harry Styles pojawił się w moim życiu jak błyskawica w mroku. Był piękny i intrygujący, rozpalał do białości. Pociągał mnie jak nikt dotąd. Pragnęłam jego dotyku jak narkotyku, choć wiedziałam, że jest dla mnie zgubny. Moja zraniona dusza i ciało broniły się, ale on z łatwością je posiadł. Harry czuł to samo, dręczyły go podobne demony. Byliśmy jak lustra, które odbijały swoje najgłębsze rany i najdziksze pragnienia. Ta miłość stworzyła mnie na nowo. Modliłam się, by koszmary przeszłości nie rozdzieliły nas.

    http://break-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Boston.
    Nowa szkoła, nowe znajomości, nowe miłości.
    Pewna dziewczyna zakochuje się w chłopaku, co ciągnie za sobą wiele kłopotów oraz zdarzeń.
    Czy będą razem?
    Czy nowe znajomości przetrwają?
    Czy dziewczyna poradzi sobie w nowym mieście?
    Tego dowiecie się czytając City Of Trouble http://city-of-trouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ALONE-HARRY-STYLES-FANFICTION.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam za spam ale szukam czytelników :)
    Harry jest nastolatkiem o smutnej przeszłości która go w Sobie zamknęła. Louis jest psychologiem , który będzie chciał mu pomóc . Czy Harry otworzy się przed obcą osobą i jej zaufa ? Czy Louis będzie w stanie dotrzeć do Harre'go . I najważniejsze czy pomiędzy tą dwójką dojdzie do czegoś więcej niż tylko ofiarowania pomocy ?
    http://ostatniemarzenie.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://princess-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń